25 Aralık 2011 Pazar

Genel Değerlendirme


  •          Uygulanan öğretim yöntem ve tekniklerinin ışığında yapılan değerlendirme etkinlikleri sonucu varılan kanının öğrenenlerin etkin bir şekilde hazırlanan BDE ortamına katılımları gözlenmiştir.
  •          Öğrenenlerin konuya hakim olma düzeyleri yapılan değerlendirme soruları ile belirlenebilmiş, öğrenenlerin ders içerisindeki dönütleri ve sınav sonuçları baz alınarak öğrenenlere gerekli kısımlarda geri dönütler de verilmiştir.
  •       Hazırlanan BDE ortamının kullanılan öğretim yöntem ve teknikleri ile uyum içinde olduğu ve Ortaöğretim İlkyardım dersi ilkyardım ve temel yaşam desteği konularına başarılı şekilde entegre edildiği görülmüştür. 
  •       Yapılan tüm değerlendirmelerin sonucunda, özel öğretim yöntemlerinin ilkyardım dersine BDE ortamı ile sokulması ile elde edilen başarının devamında diğer klasik yüz yüze öğretim derslerine de uygulanabileceği yargısına varılmıştır. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder